I går och I dag

Den 2012-06-19 klockan 17:58:48
Foto: Jag Modell: Sanna
I går var jag med Ida här hemma vi åt glass for runt lite men cykeln, studsmatta. Efter middan for jag på tränining vi övade lite andra saker än vad vi brukar.. kanske inte så annorlunda men det är ganska skönt att få slippa programmet man har haft sen i november.
Efter träningen for jag och Ida ut och sprang, jag har dålig kondition kan jag säga.
Och just innnan vi skulle springa frågade Emma om jag ville ut och gå så jag sa ja och vid kl 10 så var jag hemma igen såg kärlek på menyn sen gick jag och la mig.
 
I dag gjorde jag som inget speciellt fram till lunch, men efter lunch for vi till Sanna spela kubb, fika, spela spel för att det blev så dåligt väder. Nu får vi se vad som händer under resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0