Lör-Sön-Mån.

Den 2012-07-16 klockan 21:13:47
Foto: Jag Modell: Emma Lundmark
I dag har jag vare till mormor och morfar fika sov sen for vi ner till stan köpte en klänning på myrorna hahaha kan visa den sen det är inte en klänning jag kommer att gå runt i men kanske till nån kommande fotning.
Sen efter middan for jag och Ida ut i en gummibåt sen kom Emma och vi satt alla tre i gummibåten.
Nu är jag hemma ska kanske se The Hunger Games om jag fick hem en med bra kvalite annars blir det väll nå annat som går på tv.
 
Dom andra dagarna som gått har jag vare på stan, träna, spela tennis, rott och så vidare.
I morrn ska vi fortsätta att bygga brotak så jag ska försöka att inte behöva hjälpa till kanske fotar klänningen och gör nå annat så att det ser ut som om jag inte har tid. Men på kvällen blir det nog träning woopwoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0