Fredag den 13

Den 2012-07-13 klockan 17:07:07
Foto: Jag
Det är inte bra väder hoppas på att det ska bli lite bättre i veckan, blev inte att jag fotade i går så i stället for jag och Emma ut med kanoten haha det va ganska kul speciellt när vi skulle in till land och nått rör sig i gräset. Vet inte vad det var men vi överlevde.
Just nu så sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med mat vi ska äta pizza. Gillar inte pizza så super mycket men den jag vill ha i dag är faktiskt helt okej! Minns bara inte vad den heter hehe.
 
I kväll ska jag se Amanda Knox eller vad den nu hette jag vet inte ens va den handlar om så vi får se om den är bra. I morrn så kanske jag följer med till fällfors på dragracing men vi får se om jag gör det, vi skulle ju kanske ha en träning om det inte regnar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0