Tinsdag Onsdag

Den 2011-11-22 klockan 16:32:51
Foto: Ida H Modell: Jag, Mikkan in action.
Nu efter an dag med skola så har jag komme hem äte och ska bara sitta här
och vänta på att träningen ska börja.
Har fota lite grann med min nya kamera jag gillar den super duper mycket!
Ska lägga in bilder på torsdag så då kan de ju komma upp nån bild.
I morrn tror jag att jag stannar i stan efter skolan och äter på subway med Ida, Emma Frida om dom vill det men jag tror nog d,e ingen kan ju säga nej till det hehe.
Inte nog med att jag hatar onsdagar men i morrn kanske det kan bli kul för att vi ska jobba med keramik på bilden (skojjsit)? Kommer nog bli en bra julklapp till nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0