Tidsfördriv

Den 2012-01-24 klockan 16:49:29
Modell:EmmaLundmark Foto:Jag
I gad efter skolan gick jag och några från klassen på stan efter dom hade fare hem med bussen så var det fortfarande en timma kvar tills min buss så jag tänkte jag kan gå till clas ohlssons (skulle kolla om en sak) Sen så såg jag massagestolarna så jag var tvungen att prova dom sen så kom emma till stan och vi gick och letade efter fritidskontoret men inte kunde vi hitta det inte. Så vi gick tillbacka till stan och snart kom bussen, så har min dag vare.
Nu om en stund halv 7, far jag på träning kanske lite före det för att få fördriva lite tid, har inget speciellt för mig nu. Om jag har tur/vågar kan jag börja sätta min flikisar som jag vet att jag igentligen kan... Och när den dagen kommer så ska jag göra dom varje varje träning... Synd bara att det är så långt från onsdag till söndag.
PS. Snart är det tävling! Om ni bor nära skellefteå/ i skellefteå kom och kolla mer info kommer sen!
11/3 cheerleading DM 2012
Och en sista sak kan inte sluta lyssna på Istand alone med Theophilus London.

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. Finns även flera tävlingar med fina priser så passa på att anmäl dej:)

2012-01-24 @ 17:26:34
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0